Snart är det dags..

För en lång (29janne-22febbe) och väldbehövlig resa. Resan kommer att gå till Thailand och Vietnam. Ska bli grymt skönt att få komma bort ett tag o få sig lite värme o sol!
Ska försöka att blogga därifrån och lägga upp bilder, men är inte helt 100 på hur stor tillgång och hur mkt jag kommer att vilja tillbringa framför en dator då jag är där. Men isf kommer det att läggas upp en hel del bilder då jag kommer hem iaf ! ;) Ni kan ju dock hålla utkik på facebook om jag ev. har gjort någon mobiluppladning..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du uppdaterar mycket nu :D

2012-01-24 @ 13:37:04
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Svampen

Jag hoppas du förstår att det kostar enorma summor pengar att via telefonen ladda upp bilder på tex. facebook. Bara av att ha igång 3Gnätet på telefonen där nere kan göra att du får en saftig räkning när du kommer hem...

2012-01-30 @ 08:22:24
Postat av: Remmen

Hehe ja det har jag blivit inforstadd i, o darav har det inte blivit nagra bilder upplagda an heller. Men forr lr senare ska du se att det kommer ga, da jag kommer in pa nat wifi ;) sa hall ut grabben!!

2012-01-30 @ 14:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0