Framme i Bangkok

Flygresan gick bra hit, jag sov sakert 3-4 timmar sa det var skont..vadret daremot da vi kom fram var sadar idag, mulet och gratt med sutndvis regn, dock ganska kvavt, skulle gissa pa en ca 27 grader!

Efter vi checkade in pa vart hotell, akte vi till MBK (shoppingcenter), dar vi gick runt o glodde lite. For egen del hittade jag inget direkt, forutom ett linne med ett tryck av Lil Wayne pa.
Jag sparar mig nog lite med shopping till Saigon, dar jag hort att det skall vara annu billigare an har i Thailand..

Wifi via mobilen funkar inte riktigt som det ska darfor har det gatt lite si o sa med att lagga upp bilder o att skicka o ta emot mess via WhatsApp..

Imorgonkvall drar vi vidare till Saigon, Vietnam! Dar kanske wifi  fungerar battre..
Nu ar kl 20:20 har och det borjar bli dags for oss att ga ut o ata lite middag. (Kurre o Kais ligger uppe pa rummet o vilar lite fortf., men jag ska ga upp o vacka dem nu, for jag ar ratt hungrig!)

Vi far se nar vi hors nasta ggn!

Puss o kram so long

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej pojken!Skont att höra att ni lyckligt är framme.Ät nåt gott !!! Kram

2012-01-30 @ 18:23:07
Postat av: Cissi

Set låter som om 27 grader är rätt okej ch d menar jag "RÄTT OKEJ" hehe. Här hemma är det ännu kallare och jag får ont i öronen då jag går ut! Hoppas maten smakade, för mig blir det kalops om en liten stund! Hörs snart igen! kramar

2012-01-30 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0