Fest, mingel

I fredags så var jag på ett slags mingel, för releasefest/inflyttningsfest för Moderna Tidskrifters nya kontor.
Det är nämligen så att Cissis lillebror är Vd för Moderna Tidskrifter som publicerar en del tidningar, bl.a. Egoboost med Blondinbella som är delägare i Moderna Tidsskrifter.

Tyvärr så missade jag o Cissi henne, hon var bara där ett litet tag o hon hade hunnit gå innan vi kom dit, lite tråkigt men Olivier De Paris snackade jag en del med och det var en lustig och speciell prick men trevlig.
Här kommer lite bilder från detta mingel...




Cissi och hennes lillebror Daniel (Vd för Moderna Tidskrifter)











Olivier de Paris och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0