Still in Patong(Phuket)

Ja, jag ar alltsa fortf. i Patong Beach (Phuket) och kommer sa vara till den 21:a da vi aker hem pa natten 00:45 mot onsdag den 22:a.

Idag har jag o Kais (en av de jag reser med) varit pa bio och sett Underworld Awakening med Kate Beckinsale. Den var ratt bra tycker jag o thailandska biografer haller hog standard, mkt hogre an svenska och kostar endast 100 baht, dvs ca 22 SEK. Man kan kopa biljett for 80 baht (ganska langt fram och svensk standard pa biostolarna, 100 baht for rejalt med benutrymme och skona fotoljer som man sitter i lr 400 baht for en 2-sitssoffa.
Som sagt det ar nastintill gratis o ga pa bio har och hog standard pa salongerna! Sa det lar nog bli en o annan film till som man ser =P
Annars hander inte sa mkt, sover ut ganska lange och sen gar ut o ater nanting, gar upp i vilar lite pa rummet o sen gar ut o gar lite pa gatorna o kollar runt lite o sen pa kvallen kollar pa fotboll lr tar en o annan ol pa nan av alla barer som finns.. Ganska skont om du fragar mig! :) Ska dock bli ganska skont o komma hem till Sverige o traffa alla vanner, familj osv. !
Fortf. har vi riktigt bra vader, e val mellan 28-35 pa dagarna och 25-28 pa kvallarna, sa det ar ingen fragan om langbyxor lr trojor har inte =)
Hoppas ni har fatt lite varmare vader hemma i Sverige o inte fryser ihjal for det gor inte jag har kan jag saga, isf tvartom snarare =P
Vi hors en annan ggn, puss hej..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du smet nog i rätt tid ska du se. Du slipper säkert den där riktigt vidriga -20 grader siffran. Nu ligger d ju varmt här, ungefär kring nollan varje dag. I veckan ska det även bli någon + grad sådär =) Hoppas dock att snön smälter bort snart! kram

2012-02-16 @ 09:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0