Phi Phi Island

Idag har jag varit pa en dagstur (07-17) till Phi phi island. Jag har ju varit pa en sadan tur forut, forra ggn jag var har och tyckte nog att det var battre den ggn..

Jag maste saga att James Bond Island och Similan overtraffade mig vadligt mycket o jag skulle nog saga att dessa dagsturer var mer varda. Visst Phi phi har valdigt fina strander och natur men det ar minst lika fina pa de andra tva turerna och framforallt annu mer upplevelse pa de..

Det verkar som att vissa av sallskapet av de jag reser med vill stanna har i Phuket(Patong) resten av resan tills vi reser hem.. Jag daremot ar lite trott pa detta stalle nu o tycker mig varit pa de dagsturer man "ska" gora o sett det mesta har i Patong oxa.. Men kanner inte direkt heller for att resa till nat annat stalle helt sjalv(lr assa jag vet att jag skulle klara av det men kanske inte sa kul), sa d blir nog Patong tills vi aker hem antar jag..Vi far se helt enkelt!
Borjar faktiskt sakna Sverige och den vanliga vardagen lite, sa det ska bli ganska skont att komma hem. Som jag brukar saga o som verkligen stammer in pa mig "borta bra men hemma bast!"

Vi far se vad som hander har nast helt enkelt..(o som sagt wifi funkar inte sa jattebra har sa whatsApp meddellanden ar inte helt sakert att de kommer fram pa direkten o darav lite sent o daligt med svar..)

Men vi hors nog pa ett lr annat vis iaf! 
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej pojken min! Kul att ni gör så mycket utflykter och ser er om !Vi har haft Ulrika,Ulf,Johanna och Maja på middag, sen skjutsade pappa dom till Arlanda för nu åker ju dom till Sri Lanka.Självklart ska du stanna med ditt sällskap och inte åka nånstans själv,ta det lugnt, sola och bada !! Kram

2012-02-12 @ 23:45:46
Postat av: Cissi

Håller med din mor! Passa på att bara njuta och slappna av lite så du är fullt utvilad till jobbet igen! kram

2012-02-13 @ 13:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0