Patong beach - Phuket

Ja nu ar jag alltsa i Phuket, Patong Beach.. Har ar vadret lite mildare, pa kvallen kanske ca 24-25 o pa dagarna 28-32 typ.. Ganska skont om du fragar mig.

Vi har hangt en del pa var van Mickes restaurang, Hells Kitchen - Sweden.
Har ar det inte lika galen trafik, sa har kan man ga till det mesta utan att vara speciellt radd for att bli overkord :)
Pa onsdag ska vi aka pa en dagstur till Phi Phi Islands, d kommer bli riktigt nice!

Nu ar kl snart 01:00 har o kl 03:00 borjar Liverpool-Tottenham, som jag ska forsoka att orka(om jag inte somnar) se!
Far se nar nasta inlagg dyker upp, man prioriterar lite annat har an att sitta framfor datorn :P
(Wifi:n ar inte jattebra men funkar med jamna mellanrum..)

Puss o hej for den har ggn

p.s. saknar inte sverige, da jag hort att ni har valdigt kallt :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej!Kul att höra att ni har det bra ! I dag är det nästan sommarvärme här, bara - 10.Det är ett riktigt hundväder, Chelsea älskar att skutta runt i snön.Ha det fortsatt bra !Kram

2012-02-07 @ 08:05:07
Postat av: Cissi

Skönt, men du kan komma tillbaka nu alltså för vi har fått -4 grader så här mitt på dagen =) Vincent säger dessutom att vi borde flyga och hämta dig! I övre delen av landet hörde jag temp på -35. Nu ska jag steka lite pannkakor innan jag börjar jobbet kl 12.00. Är det god thaimat?? kram

2012-02-07 @ 11:36:47
Postat av: Jonas

Maten ar helt ok, men vi ater en del europeisk mat oxa och framforallt har i phuket, ganska svensk mat eftersom micke jobbar dar o d ar en svensk restaurang han driver :)

2012-02-07 @ 12:54:21
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Du kan vetare!!!!

HAh TJENNAJURRIGÖÖRUU!?!?

2012-02-07 @ 14:31:09
Postat av: Cissi

haha synd, då kan jag inte locka hem dig med pannkakor då? =)

2012-02-07 @ 21:34:20
Postat av: Jonas

Odi: hur e leget??

Cissi: Hehe nee faktiskt inte, men du far garna bjuda mig pa d, da jag kommer hem ;D



Puss

2012-02-08 @ 13:56:27
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0