James Bond Island

Hallu Sverige!

Idag skulle vi ju ha akt pa en dagstur till PhiPhi men det hade blivit nagot fel, men det loste sig sa att vi fick aka pa en dagstur(09-18:30) anda fast till nat som kallas James Bond Island..
Detta pga Bondfilmen fran 1974 har nan sekvens lr nan scen utspelar sig dar.. Riktigt coolt faktiskt!
Tyvarr far ni vanta med bilder, (kommer laggas upp pa facebook da jag far mojlighet o kanske har med, men det ar ratt mkt bilder ;)

Vi fick aven denna dag aka med en guide som paddlade omkring i nat omrade med grottor, klippor o berg runt omkring. Galet vackert men vissa grejjer var lite smalaskiga, man var tex tvungen att lagga sig ner pa rygg i kanoten for att komma igenom vissa passager!

Ett litet zoo var vi pa oxa, har ridit pa en elefant tex, akt vagn efter nagon sorts tjur, sett pa en show som apor hade och en som babyelefanter hade. Gora san dar fiskspa fick vi oxa mojlighet till, men det vagade inte jag, for jag ar ju radd for (levande) fiskar :P

Vi var aven pa en fruktodling dar vi fick se hur olika frukter vaxte och aven provsmaka lite olika sorter..

Detta var en riktigt vard dagstur, som jag tycker att alla som ska till Phuket borde gora! Det ar mer upplevelse an PhiPhi maste jag nog saga!

Nu ska jag ga o ata lite mat hade jag tankt mig..

Hoppas ni inte fryser ihjal dar hemma o att ni inte saknar mig alltfor mkt =P
Puss o hej for denna ggn (still in Patong/Phuket) :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad mycket du får se pojken min!Här är det inte så kallt idag, just nu snöar det,pappa är ute och åker skridskor och jag ska snart ut med Chelsea för tredje gången idag.Klart vi saknar dig ! Kram

2012-02-08 @ 14:45:50
Postat av: Vincent

Vincent vill skriva detta till dig: Du kan köpa en riktig bebis till mig som säger skriiik. Jag vill göra en bil till din mamma. Puss Hej!



2012-02-08 @ 16:01:45
Postat av: Cissi

Låter som om du gör mycket trevliga och spännande saker! Jag hade dock önskat att du satte dina fötter i ett fiskspa, lite besviken faktiskt :P Kom ihåg att du fortfarande har tid att samla mod till det =D kram

2012-02-08 @ 16:04:50
Postat av: Jonas

Vincent & Cissi : Haha okej, vada gora en bil till min mamma?

Japp det gor jag och imorrn ska vi aka pa nan annan dagstur.. (men vad har virre for storlek pa skor o klader? ;)

2012-02-09 @ 14:44:53
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0