Kickoff

Hej hej,
jag är rätt trött och ont i huvudet med största sannorlikhet pga för lite sömn + alkohol..
I torsdags var stora delar utav Europcar(anställda) från hela Sverige på Aronsborg konferenshotell ute i Bålsta.
Från 10.oo till 19.30 satt vi och lyssnade på föreläsare. Det handlade om strategi, mål och hur man ska uppnå dem osv.
Ganska inspirerande och nyttigt men det var lite segt och länge man satt, iofs hade vi en hel del fikapauser och lunch. Men ändå...
På kvällen (torsdag) kl 20:30 bjöds det på drink/mingel innan det skulle dukas upp för middag kl 21.oo.
Efter middagen, (som förövrigt var välsmakande) så var det väl mer eller mindre fest eller som om man var ute typ med bar, dansgolv och musik osv... Det var rätt skojj, men till middagen bjöds det ju på vin till maten och sen i baren beställde man ju (iaf jag) öl..
Kom väl i säng ca halv4 på morgonen och så serverades frukost mellan 7-9 och kl 9 började nästa föreläsning. Jag gick dock upp 08:30.. Men ändå inte så många timmars sömn + alkoholkonsumtion.. Det går inte så bra ihop för mig, så idag har jag varit gaaaanska seg och trött milt sagt.. Så nu ska jag nog faktiskt gå o lägga mig för jag ska jobba imorrn 9-14..
Godnatt pårej!

Kommentarer
Postat av: cissi

haha men bilderna då?

2011-01-31 @ 14:09:39
URL: http://scenbloggen.com/cecilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0