God fortsättning

Hej och god fortsättning på det nya året!

Under jul och nyår har jag varit ledig, vilket har varit väldigt skönt..Var ju sjuk (körtelfeber) strax innan jul men började må bättre lagom till julafton.
Under ledigheten (24e dec - 3e jan.) så har jag umgåtts mycket med familjen (mor, far, syster och hennes sambo och så klart nytillskottet Chelsea, lilla nya hunden), vänner och tagit det lugnt hemma.

Jag hade ju inte önskat mig så mycket i julklapp, men fick bl.a. en halsduk(från Paris, där syrran och David varit), en mössa (bad hair day), en sån klädhängare som man hänger över en dörrkarm, pengar, strumpor, filmen Kommisarie Späck, en hugo boss deo-stick, en bok, en router så att jag kan ha trådlöst nätverk, m.m...

Som födelsedagspresent förra året fick jag av morsan och farsan att de skulle hjälpa mig att tapetsera lr måla om här hemma och nu fyller jag ju snart år igen..(sista feb.) Så nu i dagarna har vi påbörjat lite utav den födelsedagspresenten genom att tapetsera en fondvägg i sovalkoven. Jag är riktigt nöjd, det syns lite dåligt på bilderna men det är lite olika nyanser av grått, silver, vitt o beigt typ som ser lite olika ut beroende på ljuset/skenet i rummet..
Glömde ta en före och efter bild, kom på det då vi hade gjort klart halva..

före...


efter...



Nu däremot är det dags att gå o lägga sig..ska ju upp o jobba imorrn (7-15:30) skönt dock att torsd. e röd dag så man e ledig då :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu när jag ser den förra tapeten ser jag hur snygg den nya är! Mycket bättre!!!

2011-01-03 @ 21:25:58
URL: http://scenbloggen.com/cecilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0