Europcar Bromma

Hej hej hallå!

Igår 110115, lördag var vi på Europcar Bromma och körde Gokart och sen åt vi på Jensen Bofhouse.

Gokarten vanns av Sofie och jag kom sist :P Ganska tippat att jag skulle komma sist, men det var ingen som hade tippat Sofie som vinnare, även om jag hade henne lite som en joker. Det var väldigt kul även fast jag kom sist, och jag måste säga att det är ändå en ganska fysiskt ansträngande sport. Jag har ganska bra me träningsvärk idag i både benen, armarna och framförallt ryggen!

Efter vi hade kört gokart så åkte vi in till stan och satte oss på Bishop arms och drack ett par bira innan vi skulle äta på Jensen Bofhouse. De flesta åt 3-rättersmeny på Jensens och blev helt ägda efteråt o hamnade i värsta matkoman. Dvs. alla blev trötta och orkade inte ladda om för att fortsätta ut.. Sofie var snäll och körde hem alla ist. :)

Här kommer ett litet axplock av bilder från de olika platserna vi var på...(hade tyvärr ingen som kunde fota då vi körde)


på väg till gokartbanan..

upphämtning av Jimpe..

Jimpe tippar vinnare, bästa och sämsta varvtid..

Dani-B funderar..

Orre e taggad!

utprövning av "gokartklädsel"..

utprövning av "gokartklädsel"..

den här får duga..




Jag och Jimpe fick delad vinst i tippningen..

Sofie vann ! (bästa varvtid och finalen mot oss alla)

På Bishop arms..

På Bishop arms..

På Bishop arms..

På Bishop arms..

på Jensens, liten vs. stor stark..

på Jensens, liten vs. stor stark..

glasstävling mellan Sami o Orre (Orre vann med 3 omgångar mot Samis 2&½)

mätta och belåtna...matkoma

mätta och belåtna...matkoma

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahaha KUL att du kom sist..du som är sådan bra racerförare för övrigt liksom =P

2011-01-17 @ 13:02:07
URL: http://scenbloggen.com/cecilia
Postat av: Issa

Hej Rune! vad roligt med en favorit-i-repris så att säga! haha både med jensen och att du kom sist, hihihihi.



Ska vi ses nån dag? :D

2011-01-17 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0