Lägenheter

Ahjuste, jag glömde ju att berätta att jag köpt en ny lägenhet.
Den är lite större än min nuvarande. Det är en 2:a på 50,5 kvm på 2:a våningen o ligger bara ett stenkast ifrån där jag bor nu.
Så dagarna som gått sen sist har mest handlat om, först skriva kontrakt på nya lägenheten och sen anlita mäklare för att lägga ut min nuvarande lägenhet, värdering, fotografering osv.

Tillträde till den nya är 14:e april, så innan dess ska förhoppningsvis min nuvarande vara såld.
Den kommer förresten att läggas ut på nätet (hemnet) troligtvis på måndag lr tisdag. Lägger upp en länk då, så får ni se om ni känner igen den..

Det ska bli spännande o se om jag lyckas få den såld o till vilket pris jag kan komma att få för den..
fortsättning följer...


(har tyvärr inga bilder på nya lägenheten, då ju annonsen tas bort då den blivit såld..)

Kommentarer
Postat av: Jossan

nice ...måste komma o hälsa på då !! vi måste börja ses oftare..saknar dig



puss o kram <3

2011-02-27 @ 23:55:40
URL: http://mammatillscott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0