Innebandymatchen

Hej hej, igår hade mitt lag en innebandymatch..
Det visade sig att vi bara blev en kedja, dvs. inga avbytare. Det må jag säga va väldigt jobbigt och tungt efter ett tag.
Motståndet var duktiga på att hitta varandra och rulla boll som man säger.. Det var så att säga ganska mkt "klapp klapp spel" från deras sida, så man fick mest jaga och stressa och som ni förstår orkar man inte riktigt det helt ut efter ett tag..(vi kör 1x25min, effektiv tid)
Vi lyckades väl helt okej i början iaf med att stå upp o hålla emot någotsånär men sista 10 tappade vi en hel del..
Ett mål lyckades jag iaf göra ;) Ganska kul, eftersom jag inte gör mål alltför ofta, lirar ju allt som oftast libero/back.. Backhandskott från rätt snäv vinkel som letade sig in i maskorna.. ;) Matchen slutade dock med förlust, 17-9..
Det får ändå anses som ett ok resultat med tanke på omständigheterna och de var väldigt duktiga de vi mötte.. Vi hade kanske kunnat utmanat de om vi hade haft några fler avbytare iofs!

Ikväll börjar äntligen Champions League igen, åttondelsfinalerna! Ikväll Milan - Tottenham, svår match att tippa tycker jag, även om de flesta nog håller Milan som lite favorit. Jag hoppas väl iofs på Milan oxå efter som Ibrah lirar där!

Återstår och se om Ibracadabra kan trolla ikväll igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0