Hundvakten

Ja faktiskt, för igår var jag hundvakt åt lilla Shelly (eller hon är inte så liten för att bara vara 7 månader, hon väger 31 kg redan :) men ska väl upp en 10pannor till iaf)
Men hon är rolig, gosig o söt!
Hon var ganska lätt att vakta också, ganska lik mig, gillar att bara ligga o tare lugnt i soffan.
Hon fick välja en film som vi skulle se på. Jag la ut alla filmer jag hade me mig på golvet och så fick hon välja vilken hon tyckte vi skulle titta på. Hon valde Mission Impossible 3. Den var ganska bra tycker jag, men jag gillar ju action filmer, så det var väl ganska väntat. Hon verkade dock inte tycka den va så jättebra, hon sov mest :P


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha vilken tur att du hade sällskap till filmen!

2011-02-06 @ 14:25:13
URL: http://scenbloggen.com/cecilia
Postat av: Jossan

sötnosarna (:

2011-02-06 @ 22:21:42
URL: http://mammatillscott.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej.



Vilken fin bild på dig och Shelly. Jag har läst din blogg nu ett tag och tycker att du verkar vara en gullig kille. Du verkar ha så kul hela tiden =) Ska jag vara lite negativ så skulle det väl vara att du gör för lite inlägg på din blogg vill se och höra mer ifrån dig.



Hoppas att du skriver mer snart då jag är väldigt nyfiken på dig och vad du har för dig.



Kram Jessica

2011-02-07 @ 14:46:07
Postat av: Mamma

Vilka sötnosar!!

2011-02-07 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0