Födelsedagen..

Ja då vare snart dags att fylla 27 år, e ju inte varje år man gör d..fast ni som känner mig vet ju att jag inte fyller på riktigt i år..(är ju född på skottdagen, 29:e feb. som bara inträffar vart 4:e år men brukar kort o gott säga att jag firar "den sista feb.")

27 år är väl egentligen ingen speciell ålder att fylla eller att fira. Men om jag ska lista något som jag skulle önska mig så skulle det väl se ut nåt i den här stilen:

En brödrost (min gamla är typ sönder)

En huvudsänggavel (men det har jag iofs beställt o kommer få av mamma)

En date me kanske just dig ? ;)

bli bjuden på middag av dig

En överraskningsfest lr nån typ av event (så det börjar bli dags att planera nu! ;)

En "sol & bad" resa


Ja det var det jag kunde komma på nu, men det kanske fylls på me nåt annat om jag kommer på nåt mer..


Lycka till ! ;)


Kommentarer
Postat av: Materazzi

Härligt Josssan, med många uppdateringar..

2011-02-09 @ 08:42:24
Postat av: mamma

Jag kan bjuda på middag!

2011-02-09 @ 09:58:15
Postat av: Peppe

Du kan få en potatisbakelse ;)

2011-02-10 @ 00:11:53
Postat av: Omer

För fan, kul med mycket uppdateringar. Du skämmer nästan bort oss:)



Jag kan nog kanske ge bort en date.

2011-02-10 @ 11:51:54
Postat av: Cissi

Jag tycker daten med Omer är det bästa alternativet =P

2011-02-14 @ 21:12:59
URL: http://scenbloggen.com/cecilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0