27 år idag

Hehe, ja idag fyller jag 27 år på låtsas :P (för jag fyller ju år den 29:e som bara inträffar vart 4:e år) hehehe

I lördags firades jag lite utav några vänner från jobbet. Det var kul, vi satt hemma hos mig o förfestade lite innan jag Boffe och Samish drog vidare ut..
Av Sofie, Jimmy, Oscar o Samish fick jag först 3 st små paket som var en nötcreme, hallonmarmelad o jordnötssmör. Efter det fick jag ett till med ett storpack formfranska(rostbröd) och sist men inte minst ett paket innehållande en brödrost!
Jag blev mkt glad, för jag hade ju önskat mig en ny brödrost(då min gamla typ e sönder) o nu fick jag ju tillhörande tillbehör oxå =) Tack för detta!
Av Boffe fick jag lite olika choklader och ett presentkort på donken. Tack för de presenterna :)
 Haha summa summarum var det ganska kul och bra presenter.

Ikväll ska jag bli firad av familjen med middag o så..



Grattis på födelsedagen ska jag ha, ja tack !

Kommentarer
Postat av: syster och kjell-sy

ha ha det va nog de roligaste du någonsin skrivit, lr?

2011-02-28 @ 18:07:11
Postat av: Håkan Mild

Har du dött eller?

2011-03-08 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0