Önskelista

Hehe ja d passar sig väl ganska bra med en sån där julklapps önskelista, även om det kanske är lite sent. Men bättre sent än aldrig som man brukar säga..

  • Boken "Jag är Zlatan"
  • Bingo Rimérs andra bok (inte En Flickfotografs Bekännelser")
  • Pengar till min resa (ja, jag reser ju till Asien <thailand, vietnam o laos> 29 jan - 22 feb.)
  • Strumpor (hellre 40-42 än 42-45)
  • bjuden på middag (hemmalagat hemma hos dig eller ute på restaurang spelar ingen roll ;)
  • Bodylotion for men
  • Moisturising face care lotion för män
  • ett par skinnhandskar (helst svarta)
Ja det var väl det jag kunde komma på för tillfället iaf, kan hända att detta inlägga uppdateras med lite fler saker...

God jul på dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0