ofokus/nervös

Ja så känns det just nu, är rätt mkt på jobbet (mkt att göra + underbemannade) + att jag håller på o försöker byta bank.. SEB gav mig bättre ränta (på lån) än vad min befintliga bank Swedbank skulle göra. Men det har inte direkt gått så snabbt och smidigt med att byta till SEB som tänkt (har inte fått nåt slutgiltigt besked än om lån från dem) och jag ska helst meddela Swedbank idag om hur det blir om jag lånar genom dem eller om jag hittat nån annan bank..
På torsdag (om en vecka) så får jag ju tillträde o då ska jag ju ha valt bank o ha pengarna på ett konto, så det är lite bråttom! Ska ju hinna med att skriva på papper på banken vid lån innan detta oxå..

Aja jag får väl hoppas att det löser sig, det brukar ju göra det hur det än blir..men som sagt lite nervös, spänd, stressad o ofokuserad kan jag verka just nu..Ni får ha överseende med detta!

Håll tummarna för att allt går bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0