Bloggtorkan

Hehe ja som ni kanske märkt så har det rådit bloggtorka här..
Men som du kanske förstår så har det varit mycket fix och trix i nya lägenheten och då man inte gör det så somnar jag, kollar på tv eller umgås med kompisar..

Jag börjar iaf få i ordning hemma, men det finns ju alltid lite småfix att göra.. Det känns iaf bra och trivs som en fisk i vatten!

Annars så är jag mycket pollenallergisk, ögonen rinner, näsan är täppt eller snuvig och snorig.. Även fast jag tar ögondroppar, nässpray och tabletter. Men men jag är iofs rätt van att gå runt o låta som om jag vore förkyld från våren till sommarens slut..

Vi får väl se när nästa inlägg dyker upp, den som lever får se =P

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Issa

Hallå kerstin! jag lever faktiskt och det vore kul o se lite uppdatering här, haha!

2011-05-18 @ 22:39:57
URL: http://jonasoissa.posterous.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0