Update

Hej hej hallå bloggen!

Tiden som gått sen sist har jag väl som vanligt mest jobbat.. Då jag inte jobbat så har jag antagligen kollat på fotboll, hängt me kompisar o varit ute en sväng här o där..
På senaste 2 veckorna har jag av o till varit sjuk oxå..(influensa o förkylning) Vilket inte varit så kul!

Jag uppskattar att Champions League äntligen har börjat igen o att Viasat dessutom visar alla Premier League matcher =) Det är jättebra o kul för mig ! (för jag har nämligen viasat sport kanalerna)

Vi får väl se när nästa inlägg dyker upp..den som lever får se :P Händer ju inte så mkt kul lr speciellt o då känns d inte så kul att skriva inlägg här lr så prioriterar jag annat framför bloggandet...

Annars om ni vill hålla koll på mig så får ni väl ringa, sms:a lr hålla utkik på typ facebook lr annat håll.. ;)

Tack på förhanden för visad förståelse!

Mvh.
Jos Remenaldo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0