Välkommen!

Hej,
Jonas heter jag o bor i en lägenhet själv, lr ja tillsammans med mina två katter i Spånga. Jag jobbar på Europcar (biluthyrning) i Bromma.
Just nu är det väldigt mkt på jobbet, bland annat pga däckskiftet som ska ske nu den här årstiden.
Vi i Bromma har en vagnpark på ca 150-160 bil just nu så det är en del som det ska bytas däck på.
Bättre blir det inte av att våra däckleveranser har blivit försenade och att däckfirman(Vianor) som vi byter på är väldigt sega och relativt otrevliga. Idag har jag o Jompa fått byta på en bil själva t.ex., för att de va för långsamma o inte hann byta åt oss.. Idag lr egentligen hela veckan har det dessutom rått brist på bil hos oss, så det har varit svårt att kunna täcka upp med bilar till våra förbokade kunder..

Då jag inte jobbar så brukar jag inte hinna göra så mkt annat än att typ somna i soffan då jag ligger o tittar på tv (oftast fotboll, nån film, paradise hotel lr nån sport). På helgerna blir det oftast festande och fotbollstittande.

Kanske skulle behöva någon som "styrde upp" mitt liv lite?! =O

Puss o hej din gamla pastej,(som jag iofs inte tycker om)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja det måste du, när kommer den riktiga kontaktannonsen här på bloggen med bild å grejjer? =)

2010-10-21 @ 18:47:55
URL: http://scenbloggen.com/cecilia/
Postat av: Emma (MammaTillTwo)

^^ du e kul du Jos... =)

Ja du har ju mej hahaha



Kramis

2010-10-28 @ 08:39:24
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0