Jobba jobba jobba-aah...

Ja d e d jag sysslar me nu för tiden..Jobbar!
Ganska långa dagar (iofs övertid, dvs mer pengar vid löning), 7-18 är inga konstigheter o d blir ju inte bättre av att man kanske inte e så duktig på att gå o lägga sig i rimlig tid.. Så ständigt trött skulle man kunna säga att jag är..
Inga konstigheter heller att somna i soffan framför teven...detta händer mer lr mindre varje kväll lr iaf minst 3 kvällar i veckan.. Så vaknar man upp alltifrån 01.oo till 05:30.. Vaknar man fullt påklädd 05:30 då man börjar kl 7 så är d ganska segt, då jag ju går upp kl 06,15!

Jaja, man får hoppas att det lugnar ner sig lite snart då vi får lite mer personal, vilket förhoppningsvis sker på måndag :)

Vi kan ju höras om saken helt enkelt o se hur d går i fortsättningen..Puss o hej so long!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackars liten =P

2010-10-06 @ 18:52:14
URL: http://www.scenbloggen.com/cecilia/
Postat av: anna

Jag kan komma och jobba extra hos er = P

2010-10-08 @ 18:22:19
Postat av: Issa

ovanligt att du somnar i soffan lixom!

2010-10-20 @ 12:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0