Löningsdagen

Ahjuste, jag glömde visst att blogga, som vanligt då me andra ord =P

Men du vet d har ändå inte hänt så mkt kul på sistone, mest jobb jobb jobb, fotbollstittande och så klart somnande i soffan..

Men en ganska kul grejj e ju en taxigubbe som jobbar uppe på Bromma flygplats som brukar säga, "Du är välkommeri", det är ju ganska kul sagt me tanke på att han allti säger välkommeri och inte välkommen.. Undrar hur han har fått för sig att det heter så eller om han bara har kommit på ett litet slang för välkommen..

Jag fick oxå ett ganska hårt skott mitt i knävecket under en innebandymatch i måndags, det gjorde rätt ont o har först nu börjat släppa.. (vi förlorade i vanlig ordning, med siffrorna 15-4)
Men på lördag är det nya matcher, dock i en annan serie (3-manna + mv.) Där går det dessutom lite bättre för oss.

Tack o hej, trevlig helg! (ja, för jag är faktiskt ledig fred, lörd, sönd =) Durå?!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kan man inte få se en bild på den där välkommeri mannen? =D

2010-11-25 @ 12:51:09
URL: http://scenbloggen.com/cecilia/
Postat av: Kristoffer

Nej jag jobbar fredag och lördag. Vad ska du göra mer än gå till banken har du tänkt dig?

2010-11-25 @ 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0