Innebandymatcherna

Ja som i måndags så lirade vi två st matcher (4-manna utan mv.) med en förlust (20-3, tror jag d blev) och en vinst (11-7 tror jag). Faktiskt vår första seger i division 1, blev ju uppflyttade då vi vann 2:an förra säsongen ;)
I vinstmatchen gjorde jag ett mål, ganska fult, fullt me folk framför mål men bollen låg plötsligt framför mig o jag lyckades stöta in den :) Typiskt mål av mig kan man säga faktiskt :P Då jag väl spelar forward så brukar jag stå framför målet o "gruffa" o peta in returer typ..

I lördags var det oxå match (3-manna med mv) o den vann vi med 4-3, en riktig kämpar insats! Ganska jämn o hård match som vi lyckades vinna med uddamålet :) Riktigt bra krigat av oss!
Andra matchen vann vi oxå, dock på w.o, pga att motståndarlaget inte dök upp..
Så det var ju skönt med två st segrar iaf.

Tack skaru ha d gjorde vi bra :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha men nej va trist! Inte ens en bild på dig i din innebandyoutfit =D

2010-11-14 @ 21:52:17
URL: http://scenbloggen.com/cecilia/
Postat av: Peppe

Grattis till målet.. alla mål räknas ;)

2010-11-15 @ 20:58:16
Postat av: Issa

Jag uppskattar att du skriver som en 11-åring Jos! Det gör min dag! tack skaru ha, de gjorde du bra! hihihihi, när ska vi äta lunchen ens?

2010-11-17 @ 21:52:11
Postat av: Cissi

Va hände i lördags?

2010-11-21 @ 17:58:54
URL: http://http://scenbloggen.com/cecilia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0