Godmorgon!

Efter att ha sovit ganska många timmar per natt nu i helgen så vaknade jag ca 05:45 imorse o kände mig relativt pigg o utvilad. Det tycker jag va lite konstigt me tanke på att jag inte la mig förän 00:30..Men men d va ju skönt att inte behöva gå upp o va trött som ett as (så brukar det nämligen vara..)

Jag tycker däremot att Kenza & Tyra show e ganska underhållande och kul att titta på. Så det följer jag allt, andra tv-program jag försöker följa är paradise hotel, sporten, o en hel del fotboll (men d visste ni nog redan?) På tisdag och på onsdag är det Champions League igen =D Det har väl hänt då man sitter o zappar runt att man kollar lite på Bonde söker fru, Lite sällskap, Parlamentet och ibland filmer som visas.
Durå, vad kollar du på?! :)

Puss o hej från mig

Kommentarer
Postat av: Teodor

Jäklar vilken bra blogg, jag följer dig dagligen. Har du några tips på andra bra tv-program? Som liknar det du tittar på??



Ett troget fan

Teodor.

2010-11-01 @ 11:48:33
Postat av: Lars-Gunnar

Oj, kul att läsa att jag inte är den enda som faktist går in varje dag för att kolla om det har uppdaterats!



Jag tycker att bloggen ska uppdateras lite oftare. Så man får ta del av det goda som gör dig.



2010-11-01 @ 11:50:06
Postat av: JoelSv

Sv. det låter inte helt fel :) vad är det för kryssning?! jag vill också åka båt ;D

Jag är påväg hem till en kompis nu, åker tåååg...

2010-11-01 @ 13:35:40
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Remenaldo

That 70´s Show e ju rätt kul att titta på ;)

2010-11-01 @ 16:15:39
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0