schleeeten

Hej hej hallå bloggen !

Igår hade jag ju en till fest för att ge de som inte kunde förra ggn en chans. Det var riktigt kul o trevligt ännu denna ggn, även om vi var en liten mindre skara. Men det var nog lika bra d, eftersom vi denna ggn va hemma hos mig i min lägenhet.


Sami o Muttan skulle upp o iväg till jobbet kl. 9 imorse så jag gick väl på typ vid halv9 då jag skulle iväg o lira innebandy. Jag stod målvakt idag o jag kan inte påstå att jag gjorde nån stormatch. Det mesta som gick mot mål gick in.. Några räddningar lyckades jag me men d va inte många.. Vi torskade båda matcherna stort.
Sen efter matcherna så åkte jag hem o städade lite me hjälp av Bronken som va me både på festen o lirade. Han stack vid 14 tiden ca. Då gick jag o la mig vid typ 14,30 o sov till typ 17,30..Därefter tog jag mig en skön o uppfriskande dusch för att sedan dra en sväng till Kista me syrran, där vi köpte mat me oss hem. Nu e jag hemma igen o ser på Real Madrid - Sevilla o d e jättekul för Sevilla leder me 2-0 på bortaplan!

Är dock ganska trött, så d blir nog sängen relativt snart :)
God natt på er, sov så gott!
Puss Remmen

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Gillar din slirre. Märker också att ni behöver förstärkning i målet. Den som lever.

2010-03-06 @ 23:46:49
Postat av: Magnus

Härligt att Real vände till 3-2 =)

2010-03-07 @ 12:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0