Luftslottet som sprängdes

Godkväll!
Jag somnade visst i soffan igår o missade att Real vände 0-2 underläge till vinst me 3-2 men d va väl lika bra d iofs..
Idag har jag hjälpt syrran o hennes sambo att köpa o bära tvättmaskin men jag har oxå varit o pantat burkar från festen här i fredags.. Det är lite snopet att då man har två st. kassar fulla me burkar så blir d ändå bara 12 kr..
Efter detta så tog jag o Sami oss en promenad lite runt rålis o sen en vända på stan. Det var ju riktigt fint väder idag, runt nollan o strålande sol. Under vår vistelse inne i stan så tänkte vi först ta o gå på bio men d gick inga bra lr så började de mkt senare..Så vi kom på att vi skulle ta o se sista millenium filmen "Luftslottet som sprängdes", hemma hos mig. Detta gjorde vi oxå o jag måste säga att jag tyckte den va riktigt bra. Den får 4 toastar av 5 möjliga!

Nu däremot ere nog dags att göra sig i ordning för läggdags så man orkar upp imorrn (börjar 07.oo)..Annars i veckan har jag nog inget planerat utöver jobba 7-15,30. Lr jo du, jag har ju faktiskt innebandy på torsdag!

Godnatt på er, sov gott vettja!

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0