Förkyld kattägare..

Hallå där, lessen för dålig uppdatering men jag har väl antagligen haft annat för mig.. Typ som att jobba, kolla på champions league, va me vänner osv..
Idag däremot e jag hemma från jobbet för jag har åkt på en förkylning innehållande; ont i halsen, snuvig/täppt, ont i huvet o lite hostig..Hoppas verkligen inte detta blir långvarigt för det e verkligen inge kul att bara ligga hemma..

Som några kanske har förstått o andra inte så har jag iaf nu blivit kattägare... =)


detta är Solo, en helsvart bondkatt på snart 2 år som är en pratglad, kul o trevlig liten kille :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till en ny familjemedlem. Är dock lite chokad för namnet, trodde om du skulle skaffa ett djur skulle de få namnet exempel Lars, Janne typ. haha. /kusin majkon

2010-03-18 @ 18:02:00
Postat av: Jossan

jasså när skaffade du katt dåra??

2010-03-18 @ 19:25:17
URL: http://goodgirlsgonnagobad.blogspot.com
Postat av: Martha

Vad kul! Då kan våra kaniner och din katt leka med varandra :)

2010-03-19 @ 00:27:28
URL: http://marthapartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0