Festen

Ja hej!
Jag hade ju fest i lördags för att fira min 26e födelsedag. Den ägde rum hemma hos mamma, pappa och molly eftersom det beräknades bli ganska många o det då skulle blivit ganska trångt i min lägenhet. Det kom väl ca 25 pers. med en ganska bra blandning på åldrar. Barndomsvänner, gamla klasskompisar, arbetskompisar och andra nära o kära. Jag hade väldigt kul och tycker det var en mkt lyckad fest. Vad tyckte du ?! =)

Här kommer ett litet axplock på bilder från festen.

Omid hade sin dricka utanför.. fick en whiskeyflaska av Bronken o co/ rap-battle lilla molle blev trött o så här ligger hon o sover :)

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Jag tyckte det var tråkigt att jag inte kunde delta.

2010-03-02 @ 21:52:59
Postat av: Peppe

Ja det var jättetråkigt Boffe! Men alla förtjänar en andra chans ;)

2010-03-03 @ 00:20:17
Postat av: Jossan

jaa d tyckte jag oxå .. vill ju att du ska få träffa lille Scott oxå (: saknar dig massa boffe



Jonas d va jätte trevligt o träffa dig , päronen , molly o dina vänner .. ska köpa en present till dig hann inte göra d..



pussa <3

2010-03-03 @ 10:56:55
URL: http://goodgirlsgonnagobad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0