Bye bye Real!

Fan va nice att Real Madrid åkte ur champions league =)
Denna match där de åkte ut mot Lyon såg jag tillsammans med Sami.. Han kom på en ny "lika som bär"


Lisandro (Lyon) ??                                            Eric Cantona (Man Utd) ??

Annars idag har det varit ganska tufft på jobbet.. Danijel var på möte hela dan, Issa va hemma sjuk, knatten drog vid 14 för att hinna till tandläkaren, Mackan jobbade bara 7-12 för sen hade han skola o Sami skulle jobbat 7-15,30 men jag han va snäll o jobbade till 20 med mig :) Annars hade jag alltså behövt jobba helt själv från 15,30.. Vi (jag o Sami) jobbade på bra o nu ser det rätt bra ut inför morgondagen! Men jewlar va trött man e nu asså..
Dags att duna! Gonatt-pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0