100327 (lördag)

Hej hej hallå !

Sorry för dålig uppdatering..har varken orkat lr hunnit.
Mkt jobb på sistone..

Katterna mår iaf fint o de är kuliga o ha här hemma faktiskt :) Spec. nu då "juggen" flyttat ut (min tidigare inneboende).. så även om han flyttat ut så e jag ju inte helt ensam ändå.. :)

Som sagt fullt upp på jobbet, mkt övertid o långa dagar o då man kommer hem då så e man så trött att man bara lägger sig i soffan o småglor på tv innan man däckar..

I innebandyn går det med blandade resultat..
Den ligan vi kör i sumpan ligger vi delad serie-etta i faktiskt (2a pga målskillnad där vi gjort lite färre mål än ettan men dock släppt in färre..) Vinner vi nästa omgång (den sista) så har vi chans att vinna serien o kanske går upp i div. 1 !
I den serien däremot som vi lirar i spånga går d sämre..2 st oavgjorda (alltså 2 poäng totalt) o den säsongen är slut nu (sista matcherna idag faktiskt)..
Jag gjorde iaf faktiskt 1 lr 2 mål i torsdags, vilket ju inte hör till vanligheterna, då jag oftast lirar back..men jag gick upp o drog på ett så kallat backskott från halva typ lr lite på kanten.. ;)

Jaja jag ska försöka hålla bättre uppdate här..(men den har ni säkert hört förut :P)

Puss o hej so long !

Kommentarer
Postat av: blupp

mera inlägg hallå

2010-03-28 @ 16:46:58
Postat av: Remenaldo

men hallå vem e "blupp" ??

2010-03-28 @ 17:58:23
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Hakke

Hej Jonas,



Så juggen har flyttat ut nu du får va du får. Haha



2010-03-28 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0