Jobb jobb jobb..

Hej, tänkte bara säga att jag lever :P
Men d e mkt jobb nu alltså, lr 11,30-20 hela veckan + lördag 9-14 !
Direkt efter jobbet på lördag ska jag hem snabbt o duscha/byta om för att sedan dra till päronen där syrran ska ha en examens-mottagning. Hon är nämligen färdigutbildad sjuksyster nu, bra jobbat säger jag !
Har inte hänt så mkt spännande sen jag kom hem från Cypern, inte mkt mer än att jag mest jobbat och sovit o ätit lite oxå..

Imorrn däremot börjar ju fotbolls-vm vilket ska bli riktigt nice, även om inte Sverige e me..Men e man fotbollstok så är man :P Vilket man minst sagt kan säga att jag är :)



God natt!

Kommentarer
Postat av: Syrran

TACK SÅ MYCKET BRODER!!!

Har ju inte hunnit sett dig sen jag kom hem från Uganda :( Saknar dig!!

Puss&Kram

2010-06-11 @ 10:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0