Ayia Napa

Hej hej hallå bloggen!
Denna ggn har jag faktiskt en anledning till att jag inte uppdaterat på länge o d e nämligen att jag varit på Cypern, Ayia Napa med min kära vän Boffe. Det hela va rätt spontant, lr asså vi hade snackat om att ta en sista minuten o kollat lite då o då på resor. Men iaf, söndagen den 23 maj bokade vi resan på eftermiddan nån ggn o reste redan dan efter.. :) Tanken var att flyget skulle gå 06,45 från Arn. men då vi kom fram så visade det sig vara försenat till 10,45 vilket inte va så kul iome att vi hade gått upp vid 4-tiden o åkt halv5 o anlänt till arlanda kl 05oo! Flighten blev till slut försenad till 11,15! Ganska tradigt att ha suttit på Arn sedan kl 5 på morronen. Men vi kunde iaf faktiskt sova lite på några bänkar där.

Väl där i Cypern, Ayia Napa hade vi det mkt trevligt o skönt. Soligt o varmt väder, ca 29-32 grader varje dag o ca 24-26 grader i vattnet(havet) så detta kunde man inte klaga på direkt :) Som ni säkert alla vet så är ju Ayia Napa känt för mkt festande o röjj, vilket d blev en hel del för oss oxå lr iaf 5 av 7 dar där festade vi.
Det var ganska skönt att komma hem igår (tisdag morgon 04,40), även om vi haft en riktig kanonsemester där. Men som ni kanske förstår så va man ganska trött o sliten.. :P

Nu ska ni få se på lite bilder tänkte jag !



i väntan på att flyget skulle avgå från Arn.



några bilder från första kvällen..


första dagen på stranden


lite random pics.


lite bilder från en båt-trip vi tog..


lite random pics. bla på ett par som vi lärde känna o som vi festade ihop me en kväll

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ser ut som att ni har haft en massa skoj .. Saknar dig.. vi får ta o ses nångång snart..



puss <3

2010-06-03 @ 01:51:23
URL: http://mammatillscott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0