Snabba cash

Hej på dig!

Jag har sett "Snabba cash" alltså.. Var på bio med Sami o Dany igår.. Den var rätt bra tycker jag, men jag hade nog faktiskt trott att den skulle va bättre än va den va.. Jag skulle säga att jag ger den 3 & ½ kaniner av 5 möjliga!



Jag har iofs jobbat idag (9-14), det var väldigt lugnt o inte mkt stress alls.. så det var skönt :)

Annars idag o resten av helgen blir nog lugn..har egentligen 2 st. olika fester med utgång att gå på men pg.a. att läkningen ska bli så bra som möjligt så står d i broshyren och sades det att man inte skulle dricka på 2 veckor.. Och jag vill ju inte att nåt ska gå fel o bli knasigt.. Så jag får helt enkelt ha en vit helg denna me =O Känns lite tokigt, har mkt att ta igen sen efter torsd. den här veckan (då har d gått 2 st. veckor, sen jag tog piercingen)
Man kan tänka sig att d blir en del fotbollstittande som vanligt istället för dessa frestelser.. :P

Vi kan ju höras om saken !
Puss o hej så länge...

Kommentarer
Postat av: jossan

jag misstänkte att snabba cash var överskattad :P

2010-01-24 @ 19:13:59
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

3,5 kaniner är ändå ganska bra, speciellt med tanke på att Jalle (remen) brukar sätta lågt betyg på bra filmer. Tänker t.ex. på Sagan om ringen triologin ;)

2010-01-25 @ 12:02:12
Postat av: Martha

Har du läst boken?

2010-01-25 @ 21:55:29
URL: http://marthapartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0