nytt år..

Hej allesammans!

Sorry alla läsare för dålig uppdatering :P Har ju hunnit bli nytt år o grejjer.. =O
Jaja men jag har ju haft annat för mig än att sitta vid datorn under min ledighet, var ju ledig 24e(dec.-09) - 4e (jan.-10)..

Som jag säkert skrivit i tidigare inlägg så har jag inte varit hemma så mkt.
Under julhelgen var jag mkt hemma hos min familj (mamma, pappa, syrra o vovven), var dessutom en sväng uppe hos släkt uppe i hedemora.
Under nyår var jag i Borås med Boffe, hans tjej Martha o hennes familj..
Man kan som helhelt säga att det varit en relativt lugn period. Men väldigt trevlig och kul. Mycket olika spel har spelats, umgåtts, ätit god mat osv.

Ska försöka bli bättre med uppdatering på bloggen!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0