mobilen..

Hej d e bara jag..

Nu kan jag meddela att ni kan börja använda mitt "gamla vanliga" nr. till mobilen igen.. :P

Jag har jobbat igår o idag, d har gått bra även om vi har haft så ont om bilar så d har varit lite pussligt att få ihop allt..

Imorrn ska jag o Issa på nån slags kurs/utbildning..9-17 o sen blire kanske en vända på stan..

Torsdag blire jobb o då drar även innebandysäsongen igång igen

Fredag blire väl jobb igen o sen inget planerat, blir nog rätt lugnt för jag har innebandy på lördag förmiddag..
(lirar i två divisioner i år, en i sumpan där vi spelar 4-manna utan målvakt och den andra lirar vi i spånga med målvakt o 3 spelare på planen) Därav kommer det att liras både torsdagar och lördagar nu..

Sen får vi väl se vad som händer mer i helgen, tror inte jag har nåt inplanerat faktiskt..men men d dyker kanske upp nåt!

Nu ska jag titta på afrikanska mästerskapen (fotboll), just nu lirar Egypten - Nigeria o står 1-1..

Ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0