100120 (onsdag)

Sorry för dålig uppdatering..

Har dock inte hänt så mkt sen sist, har mest jobbat, sovit, kollat på fotboll..
Läkningen av piercingen går bra (tror jag iaf), har inte fått några direkta biverkningar lr men, inte heller speciellt mkt var/sårvätska o sårskorpor som irriterat.. Och jag är fortsatt väldigt nöjd !

Annars händer det inte så mkt just nu d e mest jobb som gäller (denna vecka 11,30-20 + lörd. 9-14) o då orkar/hinner man inte göra så mkt annat än just jobba, sova o kolla lite på tv (paradise hotel o fotboll)
Har iofs börjat kolla lite på "Arkiv X", d brukar gå ganska sent på kvällarna på tv4guld(tror jag)..d e ju faktiskt ganska bra o spännande! Va ju ett antal år sen man såg på d liksom..



Jaja jag ska försöka att förbättra mig med uppdaterandet här på bloggen..

Gonatt-pussa

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Förbättring ja tack!

2010-01-21 @ 10:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0