Tv

Hej hej o grattis till (redan) 2 st. OS-Guld! =)
D är iaf för mig ganska oväntat, jag hade kanske tippat på att Charlotte Kalla skulle ta medalj o Tre Kronor (herrarna, vilket återstår o se)..
Sen sist har d inte hänt så mkt mer än att jag jobbat o tittat rääätt mkt på tv, dvs. på champions league och os. Det är kul tycker jag för jag gillar ju sport.
Därav den dåliga uppdateringen, pga mkt tv-tittande istället :P muahahaha

Ikväll efter jobbet (slutar 19.30 men brukar stanna till 20.oo, för att hålla Issa sällis) ska jag leka me Anna.
Dock vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, jag blev lite sugen att gå på bio iofs, så vi får väl se om hon vill d..

Imorrn ska jag nog leka me mitt lilla(som iofs börjar bli ganska stor) gudbarn Vincent o hans mor Cissi o far Magen. Det blir kul alltså för d va ganska länge sen vi lekte..

På lördag ska jag efter att Issa jobbat klart följa me henne till East Street (piercingstudion), för hon ska dit på återbesök o jag hade tänkt att byta ut min stav (i ögonbrynet, för er som missat detta :P). På kvällen är jag bjuden på en fest som jag nog ska gå på ett litet tag iaf..
Söndag har jag nog inget planerat faktiskt..vi får väl helt enkelt se vad som dyker upp..D blir mest spännande o kul så =)

Hejja Sverige!!
Puss puss


Kommentarer
Postat av: anna

tjolahopp! bio låter som en utmärkt ide tycker jag =)!!!

2010-02-18 @ 19:43:46
Postat av: Magnus W

Vad hände?

2010-02-20 @ 11:22:02
Postat av: Remenaldo

ja du jag vet inte :S

2010-02-21 @ 14:30:06
URL: http://remenaldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0