Os och champions league

Hej hej, förutom att jag mest jobbat (11.30-20) så har jag kollat på de olympiska spelen och igår och idag har jag oxå sett på champions league.
Ikväll t.ex. så var Issa och Sami hemma hos mig o käkade o tittade på 4-10km herr stafetten i längdskidsåkning. Det var riktigt förbaskat spännande men riktigt skön seger o ytterligare en medalj är nu bärgad av valören GULD =D Sen tittade vi lite på Inter - Chelsea oxå, den såg vi dock inte så mkt utav så vi hann inte direkt få nån uppfattning. Men Inter vann ju trots allt me 2-1, vilket för mig var ett ganska oväntat resultat. Jag hejjar ju iofs på Inter men jag hade nog trott att Chelsea skulle vinna me ett par mål faktiskt =O Så det var oxå en glad överraskning kan man väl säga :)


Samis snacks var "Ballerina kladdkaka"(som förövrigt var asgoda!) o så drack han mjölk , hihihi


Issa hade myst till d lite o tänt ljusen :)



Imorrn jobbar jag 11,30-20 o sen har jag innebandy.
Men på fredag har jag bytt tid, så då jobbar jag 7-15,30 :) Det blir bra d, för då kan jag förbereda o hjälpa mamma lite me festen på lörd..

Godnatt-pussah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0