Önskelista

Ja som ni kanske vet så fyller jag år nästa helg..lr ja, jag firar iaf :P
Jag blir hela 26 år ! =O oj oj oj, va tiden går fort då man har kul.. hehehe
Tänkte försöka lägga upp en liten önskelista här, är väl dock egentligen inte så mkt som jag önskar mig o är det nåt jag önskar mig så är det ganska dyra grejjer..

en svart katt


en god deo-stick (tex denna)


en svart cockerspaniel


en fondvägg o hjälp med att tapetsera o göra om lite i min lägenhet


biocheckar


en eltandborste (min gamla har gått sönder)


Ja d va väl lite utav va jag kunde komma på just nu iaf..men överraskningar e ju allti kul d me :) Kommer jag på nåt annat briljant att önska sig så kanske jag lägger till detta, vid tillfälle.

Nu har ni lite att fundera på vad ni ska köpa till mig! hehehe
Lycka till säger jag =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, vad gör du om du får både hunden och katten? :D

2010-02-21 @ 15:29:42
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Remenaldo

hehe ja då blir d spännande :P men jag tror iofs inte att jag får nån utav de två önskningarna..

2010-02-21 @ 15:43:52
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Syrran

Men Broder Jakob du har ju glömt att skriva upp kexchoklad på önskelistan! ;)

2010-02-22 @ 07:52:50
Postat av: mamma

Tänk dig för när du skriver onskelista, gosse lille, du kan få tio katter och vad gör du då!?

2010-02-23 @ 07:13:03
Postat av: Remenaldo

Jag tror inte risken e så stor för att detta kommer hända men om så blir fallet så får jag väl lägga ut några på blocket lr nåt..

2010-02-23 @ 12:04:58
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: Emmie

Grattis i förskott :D

2010-02-24 @ 15:31:13
Postat av: majabaja

hahah en cocerspaniel det tyxkte ja va kul

2010-03-18 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0