Innebandy

Hej hej hallå bloggen!
Sen sist har jag förutom jobbat, sovit o ätit hunnit me o käka middag med Nelly o idag har jag lirat innebandy.
Det gick dessvärre inte så bra, lr en vann vi på w.o. o den andra matchen förlorade vi stort me 13-2..
Roligt va det dock att våra nya matchställ hade kommit + att Lil'Izzy var på plats o tittade och fixade lite bildmaterial åt bloggen. Så här kommer lite bilder helt enkelt!


omgångens lag, (från vänster) nr.22 Dennis, nr.24 Jag, nr.16 Anton, nr.21 Räven, nr.12 Thomas o nr.7 Bronken


Dennis o jag på plan

in action

Viktor o Anton lirar boxplay

Jag o Bronken

Laget sörjer förlusten..men tackar motståndarna och dommarn

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Vilka fina matchställ!

2010-02-12 @ 02:27:36
Postat av: Kristoffer

Jag hoppas det efter varje match kommer upp bild på laget och dessutom lite bilder från matchen!

2010-02-12 @ 02:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0