Innebandy

Hej!

I torsdags må jag säga att d va en fröjd att spela me laget :) Vi vann båda våra matcher: 10-6 och 13-7 o ligger nu 2a i tabellen med bara en pinne mindre än ledarna o näst mest gjorda mål (ett mindre än de som leder)! Riktigt kul o bra spel hade vi o jag hoppas att det håller i sig till eftermiddagens matcher. Då möter vi en i mitt lag brorsor o hans kompisar + maggan (pappa till mitt gudbarn) =) D kommer bli kul o spännande och det kommer säkert smälla på ganska bra..

Nu håller jag på o hjälper morsan me o förbereda inför festen ikväll som jag ska ha..(fyller ju 26 imorrn lr firar min 26e födelsedag då iaf :P )
Efter innebandyn så blire hem o snabbt duscha o byta om för att sen åka o fixa det sista..

Håll tummarna för mig o mitt lag nu (ena matchen kl 16 o andra kl 17) !

Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0