Helgen

Hej på dig!
Jag hade tänkt sammanfatta lite utav vad jag gjort i helgen..

I fredags efter att ha jobbat så träffade jag Jossan med lille Scott ett litet tag. Vi hann dock inte umgås o prata så mkt, då hon skulle iväg..men han var riktigt söt den lilla killen o d va trevligt o kul att träffa Jossan oxå, för d va stört länge sen vi sågs sist.
Efter detta så var jag o hade fredagsmys med Lil'Izzy o hennes kille. Maten var jättegod som Issa hade lagat :) Efter maten så dukade vi fram lite paprika-, gurk- o morots-stavar o dipp till d o la oss i soffan o tittade på film..En jewligt bra film som jag dessvärre inte minns namnet på.. Men d va typ en spansk "sagofilm"...
Kom hem lr la mig i sängen iaf vid ca kl 01.oo

På lördagen gick jag upp redan vid 08,30! Detta pga att jag hade 2 st matcher i innebandy på förmiddan.. Det gick ju inte så jättebra, vi förlorade ena matchen med 9-6 och den andra med 8-5 tror jag.. Men men d va kul iaf..
På kvällen åkte jag o Baric till Jesse(gammal arbetskamrat från Europcar i Akalla) o hälsade på där, då han skulle åka iväg till Australien o hälsa på sin familj o släkt (han e från Australien asså).. Vi drack lite öl o snackade skit, vilket var mkt trevligt.. Tog sista pendeln hem o somnade på direkten då jag lagt mig i sängen.. Inte så konstigt kanske efter att ha varit uppe sedan 08,30 + lirat innebandy..

Söndagen gick jag upp ca 13,30 o jag hade lätt kunnat sova ännu längre..men jag kände att d e nog inte så bra om jag fortsätter sova..så jag gick upp! Väl uppe gjorde jag inte så mkt; kollat på fotboll, varit o handlat o varit hemma hos päronen o fått "alla hjärtans dag-middag", som var mkt god (oxfilé me potatisgratäng med vitlökssmör + efterrätt - kladdkaka me vispgrädde o marshmallows)

Imorrn blire jobb 11-19,30(hela veckan), d ska bli ganska skönt att få lite sovmorgon faktiskt :) Sen ere allti kul att jobba ihop me Issa oxå =)

Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag!
Godnatt på er, sov så gott
Puss o kram, ät en banan

Kommentarer
Postat av: Issa

Pans labyrint! Väldans bra film, vad handlade den om? Nästa gång ska jag sova fem min i början och fem min i slutet så har jag sett hela... hihihihi.

2010-02-15 @ 11:40:34
URL: http://isabellio.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jonas!



Du måste skriva om fredagen när det är fredag, kanske lördag men inte söndag/måndag! Du kan bättre, go go go with update! ;D

2010-02-15 @ 12:11:36
URL: http://manori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0