Hej!

Hej hej hallå bloggen!
Tråkigt va att jag inte uppdaterat på rätt länge..? Anledningen till detta är att jag varken har hunnit lr orkat.. Har dessutom inte hänt så mkt sen sist..
Det är mest jobb, äta, sova..
Lite fotbollstittande har man väl hunnit med oxå iofs..
Lirade innebandy i lördags oxå, där jag fick lov o stå målvakt! =O Det var ganska kul o gick ganska bra tyckte jag själv + mina lagkamrater som oxå tyckte att jag skötte mig bra i målet =) Men det har satt sina spår... Jewlar va ont i benen jag har haft sen i lördags kväll..och mitt ena (d vänstra av nån konstig anledning) är helt sönderskrapat..(typ som såna där brännsår som man kan få, om ni minns hur d blev om man ramlade o gled på gympasalens golv..) Det onda i benen(träningsvärk) börjar så sakteliga bli bättre iaf..Gudskelov!
Annars inte mkt nytt, ska troligtvis till Jönköping i helgen, för Jocke som varit i Usa o jobbat i ett år ska dit till Boffe..Man kan anta att d blir nån typ av fest där isf..
Ska försöka hinna o orka me o uppdatera bättre.. men vad ska man skriva om, om d inte hänt nåt speciellt sen sist!?
Ikväll ere iaf final på Paradise Hotel, vilket jag ska se!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Kristoffer & Joakim

Fan vad najs!!!

2010-02-03 @ 00:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0