Hej hej hallå!

Issa här, kom nyss tillbaka från tandläkaren, och vet ni vad, JAG HADE INGA HÅL! Sååå skönt. Vi har lite lack of saker att göra på jobbet så jag ska bara skriva några rader här så blir Jos glad. Det är faktiskt snart dags att gå hem, men lite kan vi nog hitta att göra. Typ vända papper...?
Imorse fick vi nog nästan magsår allihopa, fem bilar fattades innan halv nio, jobbigt värre. Men vi löste det och tog dessutom en liten tripp till Hammarby och kirrade bilar. Nu ska det bli bättre uppdatering på Jussans blogg här, det vill jag lova, ska se till det själv om det ska vara så.
Som sagt på lördag ska vi leka lite, vi ska till söder och jag ska kolla min piercing och Jos ska korta sin stav i ögonbrynet, det blir fint det. Nu är det slut, dags att jobba lite!


Juice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0