God eftermiddag!

Tjena på dig!

Igår lördag var jag o bytte ut min stav (piercing i ögonbrynet) till en kortare o me mindre kulor.. Det blev riktigt bra tycker jag me den nya! =) Var på en 30-års fest till en "gammal barndomsvän".. ganska lugn o ordningsam fest men riktigt trevlig .

Idag har jag inte gjort så mkt, kollat lite på os o sen om en timme ca så ska jag iväg med familjen på "öppet hus" hos en nära vän till familjen som fyller 65 år.

Grattis säger jag till både Alex (30 år) o Christina (65 år) sen får man väl lov o gratta Marcus Hellner och Johan Olsson oxå som gjorde ett enastående lopp igår, vill även passa på o tacka o gratta Anders Södergren oxå för hans jobb i skym undan som i allra högsta grad bäddade för dessa två nya medaljer. Riktigt skön laganda seger, vilket bådar gott inför staffeten!

Nu lite mer os-tittande :P

Puss o hej so long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0