Önskelista

Hej hej, så här års är det ju lätt hänt att man kanske skriver en önskelista för julklappar så jag tänkte försöka bjuda er på en sådan. Dock önskar jag mig inte nåt speciellt egentligen o om jag nu gör d så är det lite orealistiska (dyra)..

En mössa eller nåt med klubbmärket Arsenal på t.ex.


En god deo-stick (observera, inte roll-on lr spray) t.ex.


En sådan där klädhängare som man hänger på en dörrkarm...t.ex.

Strumpor (inte såna tunna "finstrumpor" utan typ sportsockar storlek 41-43, men hellre en storlek mindre än om det är t.ex. 42-45) helst svarta lr gråa...


Sen kan man ju allti dra till me en liten snål driftsäker bil (men den tillhör ju de lite mer orealistiska önskningarna)



Ja det var det jag kunde komma på nu så där på rak arm..(Observera att de står inte i någon speciell ordning)


God jul på dig !

Kommentarer
Postat av: Syrran

Och en chokladask ;)

2010-12-15 @ 16:33:30
Postat av: Cissi

Haha vad rolig du e!

2010-12-15 @ 21:48:15
URL: http://scenbloggen.com/cecilia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0