lite friskare iaf..

Hej,
vet du? Idag e jag lite friskare, jag e iaf tillbaka på jobbet! Men jag känner mig fortf. väldigt förkyld..
Typ som att jag va febrig o sov först o nu efteråt så kommer själva förkylningen.. Konstigt och jobbigt tycker jag, hade hellre sett att jag varit sjuk i några dar o sen frisk som en fisk.. Men d verkar vara lite mer långdraget d här.. :(
Aja snart är det ju jul iaf o vad d verkar så kommer jag för en ggns skull få vara ledig i mellandagarna :) (behöver typ bara ta ledigt 4 dar men då vara ledig i ca 10 dar, så d e ju rätt skönt iaf =)

Fast vad önskar du dig i julklapp? =O Jag har som vanligt ingen direkt aning om vad jag önskar mig och har heller inte börjat med inköp av julklappar..

God jul önskar tomten ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

10 dagar låer ju väldgt skönt d, då har du inte mycke att klaga på mer än förkylningen.

2010-12-08 @ 13:48:41
URL: http://scenbloggen.com/cecilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0