Vila i frid älskade Molly

Världens finaste, snällaste, goaste, mysigaste hund Molly har nu gått bort... :'(

Efter att ha mått dåligt ett litet tag(ca en vecka) åkte mamma o syrran ner med henne till vetrinären i måndags.
Där kom beskedet att hon hade cancer som spridit sig till inre organ, bl.a. levern.. De sa inte hur lång lr kort tid det kunde va kvar för henne att leva på denna jord. Vi fick iaf ta hem henne igen för att ta ett mer humant farväl.
Idag(100421) gick det inte längre, vi var tvungna för Mollys skull, att åka ner o ta bort henne...

Det var bland det värsta jag varit med om och saknaden av vår fina älskade Molly kommer va helt fruktansvärt jobbig.

Rest in peace, Molly 040707 - 100421













Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy vad världen är orättvis! Önskar hon var här.



Kramar

2010-04-21 @ 18:21:01
URL: http://manori.blogg.se/
Postat av: Lill-Matte

Jag kommer alltid att älska dig Nos-gosen!! Du var min första hund och betyder mer än någon hund någonsin kommer att göra, du är oersättlig :(

2010-04-21 @ 18:38:23
Postat av: Lill-Matte

Jag kommer alltid att älska dig Nos-gosen och jag saknar dig något fruktansvärt!! Du var min första hund och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, jag glömmer dig aldrig! Du är oersättlig för mig..

2010-04-21 @ 18:42:36
Postat av: Anonym

R.I.P. Molly <33

2010-04-21 @ 19:55:47
Postat av: Jossan

RIP älskade Molly.. du kommer alltid att leva vidare i våra hjärtan

2010-04-22 @ 10:00:09
URL: http://goodgirlsgonnagobad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0