Påskhelgen...

Hej o ännu en gång sorry för dålig uppdatering :P

Det har varit påsk o därmed röda dagar vilket lett till en långhelg, vilket har varit väldigt skönt. Långledigheten kan sammanfattas med att jag mest har festat o varit me kompisar..

I torsdags(skärstorsdan) var jag ute me Issa o ett par av hennes kompisar..Vi var på Soap bar vilket jag tyckte va ett ganska bra ställe faktiskt (hade allri varit där innan men hört rätt mkt gott..) En trevlig o kul kväll :)

Jag o Issa


Fredan (långfredag) - drog jag o Sami o lirade billjard o drack lite bärs. Var längesen jag va på biljardpalatset (vid fridhemsplan/st:eriksplan) Men det var sig likt. Denna kväll var lite mer chill o inte så röjjig men ändock kul o trevlig :)

Jag o Sami


I lördags(påskafton) så var jag o Sami hos Knatten som hade fyllt år i veckan.. Hos honom förfestade vi med hans tjej Linnea, hans brorsa Erik och sen kom Issa och Jonas oxå :) Därefter drog vi vidare in till stan. Det blev Chaplin's, o jag tycker faktiskt att om man bara vill dansa o röjja så är d ett helt okej ställe. Denna kväll var lite mer röjj o party än gårdagen. Kul ! =)

födelsedagsbarnet

Söndagen(påskdagen) - så fick jag o Sami för oss för att det kanske skulle va nice o grilla.
Så detta gjorde vi oxå, hemma hos mig tillsammans med knatten, Linnea, Dimman, Issa o Jonas och en kompis till dem. Årets första grillning tog sin tid men det var värt mödan :) Riktigt gott och trevligt sällskap. Efter alla hade grillat o käkat så lirade vi lite spel.. Sen kom vi på att vi skulle dra till Garbos. Vi ringde efter en taxi men då vi kom fram så var det dessvärre stängt o kl va typ kvart i 1.. Då tänkte vi att vi skulle dra in till stan ist. men vi sket i d o åkte var för sig hem till sitt o sov.. Ganska skönt o lagom faktiskt. Hade dock en väldigt trevlig o kul kväll ändå :)

Idag, måndag (annandag påsk) så har jag inte gjort så mkt faktiskt..blir nog en ganska lugn dag o kväll för imorrn blire ju till att jobba igen.

Glad påsk på er i efterskott ! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj jag var på Chaplins på Skärtorsdagen och dansade tihihi =)!

2010-04-06 @ 18:50:54
Postat av: Remenaldo

men vem e du då ?? =O

2010-04-06 @ 22:47:29
URL: http://remenaldo.blogg.se/
Postat av: mj

Haha, bilden på jonte är priceless :)

2010-04-19 @ 00:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0