Fotbollsgodis

Oj oj oj, jag säger bara Leo Messi!
Vilken jewla lirare alltså, han gör fan vad han vill på plan just nu! Jag finner inga ord utan sitter bokstavligen talat o skrattar o ler då man ser han lira :) Jag tror tom att vi snart om inte redan kan börja anse honom som världens bästa genom tiderna!


Jag hade väl ett litet hopp på att Arsenal skulle kunna ge dem en hyfsad match men me den här mannen på fotbollsplanen så kan vad som helst hända. En stor eloge till denne fantastiska lirare, han bjuder verkligen på fotboll då den är som vackrast o roligast att titta på.

Som ni kanske förstår så har jag alltså tittat på Champions League.. =P Inter vann iaf o e vidare till semifinal där de iofs ställs mot just Messis Barcelona, vilket nog kan anses som ett hopplöst fall.. Aja jag har ju iaf ett av mina lag kvar o hoppas kan man ju allti :)

Nu äre läggdax för mig, upp o jobba imorrn (7-15,30)
Gonatt-pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0